27 november 2012

BOKBINDERI.





Vi har haft som ett projekt ett tag att utforma en bok som ska handla om en själv då vi skulle ha en gästlärare i bokbinderi och få binda böcker själva. Och något som jag velat göra i ungefär två år nu är en bok om alla de artister och band jag sett (sådant är ju fint att ha samlat på ett ställe) så nu såg jag min chans att äntligen få det gjort. Efter mycket pill i InDesign och skärande av papper har jag nu en bok i bokhyllan om de artister/band jag sett mellan 2007-2012! Boken är bunden med en japansk bindning och alla bilder har jag tyvärr tjuvat från olika platser på internet, vilket jag ändå tyckte var okej då boken är något till mig själv. 

5 kommentarer:

  1. Åååh vill också ha en sådan där!

    SvaraRadera
  2. Ju fler saker jag ser av dig desto säkrare blir jag på att, du är fasen konstnär - å du kan som allt, unni!

    SvaraRadera
  3. Wow! Alltså Unni du är så grymt duktig.

    SvaraRadera