15 mars 2013

MAN FROM ANOTHER PLACE.



Denna vecka har vi återigen haft FÄLT som gästlärare och fick igen en snabbuppgift, fast denna gång gick det ut på att välja en person och sedan utforma en trycksak till den. Eftersom jag några dagar senare fortfarande är helt tagen av sista avsnittet av Twin Peaks (genialiskt!) så blev personen jag valde den lilla mannen som finns inuti The Black Lodge.
Mitt slutresultat blev en slags inbjudan till en utställning om honom, som också kan fungera som en affisch. 

5 kommentarer:

  1. Åh, hysteriskt snyggt! Färgerna, typsnitten, mönstren och hur allting knyts samman, öppnas upp och utvecklas.

    SvaraRadera
  2. du är en av mina största inspirationskällor. du är nytänkande och stilsäker och påhittig och så otroligt duktig!

    SvaraRadera
  3. åh! jag kommenterar sällan bloggar men vad duktig du är! älskar twin peaks jättemycket och tyckte om det här. och mycket annat du gjort!

    SvaraRadera